Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

10 Λόγοι που μισώ τα Χριστούγεννα

01) Αυτός ο ψυχαναγκασμός ότι ΠΡΕΠΕΙ να είσαι ευτυχισμένος και αγαπημένος με τους άλλους. Sometimes θέλω απλά να τους πλακώσω. Γιατί να ‘’ψυχαναγκαστώ’’ δηλαδή;

02) Δεν έχω αγωνία για τα δώρα κάτω από το Δέντρο... Μεγάλωσα, μου είπε η μαμά μου, και τέλος τα παιχνίδια...

03) Η γαλοπούλα δεν είναι πλέον από το χωριό... Είναι από το κρεοπωλείο του Τάκη.

04) Έμαθα να μετράω τις μέρες... Χάθηκε το στοιχείο του αιφνιδιασμού...

05) Η Ρούλα δεν θα είναι εκεί να μας πει... Ευτυχισμένο το 2010... Δεν κάνει πλέον εκπομπή... Κατάρα...

06) Ξαφνικά όλοι θυμούνται ότι πρέπει να βγουν το βράδυ των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. ΟΚ, σαρδέλες του κόσμου ΕΝΩΘΕΙΤΕ.

07) Μου την σπάει που ο Ρούντολφ έχει κόκκινη μύτη... Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι μπεκρής ή ότι πλακώθηκε με κάποιον άλλο τάρανδο πιο μάγκα από αυτόν;;

08)«Μικρέ, φύγε μη βγω έξω» θα ήθελα πολύ να πω στον τριγωνοφόρο στούμπο με την φάλτσα φωνή που νομίζει ότι τραγουδάει κιόλας και με αγουροξυπνά πρώτη αργία μετά από βδομάδες σκληρού διαβάσματος. «Άντε μη γίνει του Ηρώδη μέρες που είναι! Ακούς;»

Αλλά, του το λές; Δεν του το λες!

09)Που παντού είναι στολισμένα. Και να μην έχεις, μια επιληψία θα την πάθεις. Επίσης είπαμε η ΔΕΗ θα κάνει αυξήσεις ε;;;;;;

10) Τα κάλαντα. Γιατί να σου δώσω 5ευρώ για 30 δευτερόλεπτα; Να πάω και εγώ αν είναι έτσι.

Ρούλα Καραγκούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου